Tuesday, October 14, 2014

Paris, you know how much I love you...



























It's time for watching sunset, taking all old memories out of the photo box and missing 
somewhere far... 

I haven't found any time to write blog posts over here for so long but today I take it easy,
slow down and create a time to edit some old analog photos taken back to the beginning of May, 
when we were in one of my favorite cities; Paris. At that time, it was almost spring but it was all 
rainy while walking on the streets of Montmartre, Oberkampf and Le Marais. Now it's almost winter 
here in Istanbul... Time is fast, but it is all vivid thanks to photos and some wrtitten memories.

May 2014 / Paris.

**
Bugün güneş öyle güzel batıyor ki; yapılacakları bir kenara itip eski fotoğrafları karıştırma isteği
uyandırıyor bende. Mayıs ayına gidiyorum, sen sevdiğim şehirlerden biri olan Paris'e... Bir bir 
bakıyorum yağmur kokulu karelere. 

Uzun zamandır bloguma vakit ayıramadığımın farkına varıyorum ama olsun. Belki de bütün bu 
zamanda vaktimi ayırdığım şey bir gün gelip bir kafede sizi bulur ve blogum yerine onu okursunuz.
Derken şimdi güneş daha da batıyor. Evimin en sevdiğim özelliği mükemmel bir gün batımına
şahit olması sanırım... Kış yaklaşıyor, sokaklar soğuyor, günler geçip gidiyor. Mayısın başına,
ilkbaharın daha ilk günlerine şahit olan Paris sokaklarına gidiyorum. Tabii sizi de götürüyorum.





1 comment:

Thanks for sharing your thoughts with me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...