Friday, October 24, 2014

a new air...







































































I know that some places have more positive vibes than the others. I don't know why...
Now I'm away from Istanbul, in a sea town of aegean part of my country. It smells soil, sea and
it's easy to hear birds singing, contrary of the city life...

There are lots of to do for my magazine's new issue here but at least "time is slow" here.
Sometimes I need to pause time and feel every moment of my life in a silent athmosphere.

Where do you prefer to go when you need tranquility?

**
Zamanın yavaş aktığı yerler daima iyi geliyor bana. Bazen şehir hayatında kafam o kadar dolu
oluyor ki yapmam gerekenleri günlerce yapamıyorum. Şu anda havası ve enerjisi çok güzel olan
bir yer olan Datça'dayım. Detayları match-up yeni sayısında da görebileceksiniz.

Türker'in işleri sebebiyle sıkça gelmek durumunda olduğumuz bu yeri acaba sevmek zorunda
olduğum için mi seviyorum diye düşündüm bugün. Ama öyle değil... Gerçekten sakinlik arayışıma
iyi geliyor. Dalgalara, esintiyle dans edene yapraklara ve dağların arkasında batan güneşe daha 
farklı, daha detaylı bakıyorum. Bir tür beyin boşaltma gibi. Bakalım ne zaman sıkılıp, yeniden
şehir hayatını özleyeceğim... :)

24.10.2014 / Datça.






No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your thoughts with me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...